کارکنان مرکز ۱۲۲ برای رفع مشکلات شهروندان در تلاشند
کارکنان مرکز ۱۲۲ برای رفع مشکلات شهروندان در تلاشند

آساخبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: کارکنان مرکز 122، برای انعکاس گزارش های مردمی و رفع مشکلات شهروندان به صورت 24 ساعته در تلاش هستند.

علیرضا ایمانلو که به اتفاق محمد خانی معاون بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از دفتر ثبت تصادفات و پاسخگویی منطقه ۲ آبفا تبریز و تله متری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی دیدن می کرد، ضمن قدردانی از کارکنان شاغل در این سامانه ها گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و استفاده از آب شرب و بهره مندی از آن، حق مسلم همشهریان است. وی با تاکید بر رعایت ادب و احترام حین پاسخگویی به مشترکان آب توسط اپراتورهای سامانه جامع امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب شهری، خطاب به آنان عنوان کرد: باید آمادگی و هوشیاری لازم را نسبت به انعکاس گزارشات مردمی و قطعی آب در نقاط مختلف شهر جهت بهبود و رفع مشکلات همشهریان عزیز داشته باشید .ایمانلود افزود: سامانه جامع امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب شهری به صورت ۲۴ ساعته و بی وقفه در حال پاسخگویی به تماس های مشترکان و انجام هماهنگی های لازم جهت رفع اتفاقات حادث شدۀ آب در سرتاسر استان است.

مدیرعامل آبفا آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آب، رکن اصلی توسعه پایدار است افزود: فقدان یا کمبود این مایع حیات بخش موجب اختلال در زندگی شهروندان و بروز نابسامانی های فراوان می گردد و در این راستا و در جهت جلوگیری از اسراف و هدرروی آب الگوی صحیح مصرف آن که برای هر نفر۱۵۰ لیتر در شبانه روز است باید مراعات شود.ایمانلو اضافه کرد: متاسفانه این رقم در استان ما بیش از۲۰۰ الی ۲۲۰ لیتر در شبانه روز بوده و حتی در برخی از روزها به ۲۵۰ لیتر در شبانه روز می رسد که امیدواریم شهروندان با دقت در نحوه مصرف آب از اتلاف این مایه حیات جلوگیری کرده و به پایدارسازی تامین آب کمک کنند.